We zijn trots op onze support

We zijn trots op onze support

94% van klanten geeft onze support een voldoende. 25% is zelfs uiterst tevreden.
Ons mantra als LEAN fanaten is natuurlijk “always put the customer first”. Daarom zijn we nog niet tevreden dat 94% van onze klanten onze support een voldoende of hoger geeft. Ook wij willen continu verbeteren.

Wat zeggen onze klanten over de support?

  • ‘Bijna niet nodig gehad.’
  • ‘Programma is stabiel en daarmee goede support.’
  • ‘Bij problemen word adequaat gereageerd via de mail.’
  • ‘In het algemeen altijd een vlotte en goede reactie bij vragen.’
  • ‘Tot op heden telkens snel en correct geholpen door de support.’

Wat vinden wij goede support?

Allereerst horen we graag van u. Zo leren we nog beter hoe u onze software gebruikt en welke wensen we nog meer kunnen invullen. Elke support vraag is daarom een kans om ons product te verbeteren.

Als je LEAN toepast op support is de aanpak eenvoudig: zorg dat het probleem snel is verholpen en zorg dat het probleem nooit meer op kan treden. Met die twee regels blijft het support proces efficiënt en bent u als klant goed geholpen.

Geen verrassingen

Een andere regel die wij hanteren is “geen verrassingen”. Doorlopend voegen we handigheidjes en features toe op verzoek van klanten. De meeste uitbreidingen zijn voor alle klanten beschikbaar. Wij geloven echter niet dat u maandelijks bezig wilt zijn met nieuwe knoppen en mogelijkheden, u wilt tenslotte de focus hebben op uw eigen verbeteringen. Daarom zijn aanpassingen standaard uitgeschakeld zodat u niet voor verrassingen komt te staan. De default instelling is gebruiksvriendelijk en geschikt voor iedereen. Bent u toe aan verdieping? Onze support experts denken graag met u mee hoe we onze tools nog meer op u afstemmen.

Out-of-the-box experience

Een cultuurverandering zoals LEAN is voor veel mensen een uitdaging. Als je anders wilt gaan denken en werken dan is moeilijke software het laatste dat je wilt. Maar als je eenmaal om bent, dan wil de verdieping zoeken en maximaal inzicht en resultaat halen. Daar is Cierpa software voor ontworpen. De out-of-box experience is gericht op laagdrempelig gebruik en breed gedragen inzicht. Ben je verder, dan bieden we tientallen (of zelfs honderden) opties voor verfijning.

Een voorbeeld uit onze Cierpa OEE. De OEE berekening op fabrieksniveau is het vergelijken van appels en peren. Het echte getal is een gewogen gemiddelde, rekening houdend met verschillen in plantijd en normsnelheden. Die berekening is verwarrend voor beginners en leidt dan tot discussie over de cijfers terwijl u bezig moet zijn met verspillingen elimineren. Standaard rekenen wij daarom de ongewogen OEE; dat getal is prima om te starten en voorkomt verwarring. Als u eenmaal de diepte in wilt schakelt u de gewogen berekening eenvoudigweg in.

Wilt u weten wat Cierpa voor u kan betekenen? Neem dan contact op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

deel via

Cierpa Software maakt continu verbeteren bereikbaar voor iedere organisatie. Lean manufacturing scherpt het arbeidsproces op de werkvloer dusdanig aan dat u tot betere en snellere eindresultaten komt en verspilling in het bedrijfsproces ultiem wordt teruggedrongen. Met onze lean software voor bedrijven stuurt u dit voortdurende proces eenvoudig en snel zelf aan. Waar gewenst met ondersteuning van een van onze verbeterconsultants.

Technieken en methodes zoals 5S audit, Kaizen, OEE en het overkoepelende lean gedachtengoed staan aan de basis van onze software suite. Met Cierpa OEE, Cierpa Kaizen, Cierpa Quality, Cierpa Competence en Cierpa Assessment maakt Cierpa Software sneller verbeteren haalbaar voor ieder bedrijfsproces.

Blijf op de hoogte van nieuwe features, succesverhalen, tips & tricks
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief (verschijnt ±6 keer per jaar)